Mozete pisati o svemu sto ima veze sa ovom temom, masinama, semenu, vremenu, cenama, rodu, podsticajima drzave, itd
Milos Scopulovic
12/14/2012 07:44:38 am

Zdravo! Ja studiram stocarstvo, odnosno Zootehniku na Agronomskom fakultetu u Cacku.. Studije su akreditovane i traju 3 godine, nakon cega dobijam zvanje Inzenjer Zootehnike. Zanima me kakva je mogucnost zaposlenja u vasoj stanici, ili makar strucne prakse? Da li postoji Zoo sluzba u okviru stanice? Da li mi mozete navesti jos neko moguce radno mesto u opstini Bor. Inace, ja sam iz Zlota. Unapred hvala!

Reply
Sinisa
12/20/2012 04:06:19 am

Postovani,
za detaljne informacije mozete se obratiti Direktoru Veterinarske stanice DVM Branislavu Ivanicu, a telefone cete naci na linku KONTAKT.
Srdacan pozdrav

Reply



Leave a Reply.

    Author

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    June 2011

    Categories

    All